Liity jäseneksi sukuseuraan

Sukuseuraan liittyminen ja jäsenmaksu

Ylösten sukuseuran jäseneksi voi liittyä jokainen 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta on Ylösten sukuun kuuluva tai joka avioliiton kautta on siihen liittynyt. Vuonna 2020 sukuseuran jäsenrekisterissä oli reilut 200 jäsentä.

Voit liittya sukuseuran jäseneksi lähettämällä sähköpostilla tai kirjeellä seuraavat tiedot jäsenrekisterin pitäjälle:
Nimi
Osoite
sähköpostiosoite, jos käytät sähköpostia
puhelinnumero

Jos sinulla on Ylösten sukukirja 1, sieltä löydät ehkä perheesi sukunumeron. Lähetä sekin tieto liittymisen yhteydessä.

Sukuseuraa kiinnostaa tietysti, miten liityt Ylösten sukuun. Lyhyt selvitys siitä olisi mukava saada liittymisilmoituksesi mukana!

Sukuseuran jäsenrekisteriä ylläpitää Raija Ylönen. Jos muutat ilmoita uusi osoitteesi Raijalle, samoin jos sähköpostisi muuttuu. Jos sinulla on kysyttävää jäsenmaksuista, ole yhteydessä rahastonhoitaja Hellevi Holttiseen. Heidän yhteystietonsa löytyvät täältä yhteystiedot

Jäsenmaksu

Ylösten sukuseuran jäsenmaksu 2023 on 15 euroa / jäsen. Voit maksaa jäsenmaksun sukuseuran pankkitilille Osuuspankkiin.
Tilinumero on FI92 5290 0220 9070 99. Merkitse lisätietoja -kenttään nimesi ja asuinpaikkakunta (useita samannimisiä jäseniä)

Tiedustelut
jäsenmaksut: rahastonhoitaja (Hellevi Holttinen) yhteystiedot.
osoitteenmuutokset: jäsenrekisterin ylläpito (Raija Ylönen) yhteystiedot.
Pidä osoitetietosi ajantasalla ja varmista, että saat jatkossakin vuosittaisen uutiskirjeen Ylösten sukuseuralta.

Sukuseuran jäsenrekisterin tiedot tietosuojaseloste